dinsdag 9 januari 2018

Slim en Small highlights *2017*

Mijn lieftallige collega en ik hebben afgelopen jaar veel meegemaakt! We reisden een paar x af naar de UK, we deden samen een fotoshoot en entertainment boekingen. We hebben veel lol gehad en bij deze deel ik wat foto's van onze leuke momenten! Ook zijn er beelden op You-Tube te zien. Wil je op de hoogte blijven wanneer er weer nieuwe beelden verschijnen? Abonneer dan op ons You-Tube kanaal: Slim en Small 

We beginnen met de foto's die we hebben gemaakt in de UK! Het was heerlijk weer, we kleedden ons mooi aan en gingen naar buiten. We verbleven in het prachtige London Victoria.

 














Wij hebben een VLOG gemaakt toen we in de UK waren en die kun je hier gratis bekijken!

Ook hebben wij samen een leuke duo fotoshoot gedaan in de studio bij fotograaf Erwin Verweij!
Bekijk hier wat foto's:











Ook hiervan zijn gratis beelden en dus hebben we een VLOG over deze fotoshoot gemaakt. Die kun je hier bekijken!

Wij waren ook aanwezig op de laatste Kamasutrabeurs en op Bobbi Eden's Loversland.
We promootten LoveDreams met verschillende producten en gingen op de foto met onze fans en natuurlijk met wat collega's!









Wil je hier beelden van zien? Dat kan natuurlijk op ons You-Tube kanaal en het filmpje op Bobbi Eden's Loversland vind je hier

En tot slot laat ik foto's zien van onze aller eerste fotoshoot samen bij lieve Terry en onze aller eerste VLOG!







Onze aller eerste vlog vind je hier

Nou, we zijn er nog niet! WANT ook waren we samen aanwezig bij het GeenStijl Nationaal Dictee!
Mandy Slim was uitgenodigd als kandidaat en nam Jentina Small graag mee naar de LIVE show en opnames! Mandy vond het natuurlijk extra spannend omdat alles LIVE was maar het is uiteindelijk allemaal goed gekomen. Toch?







Drie x raden, ja, hier is ook een VLOG over gemaakt die jullie gratis op You-Tube kunnen bewonderen. Wil je de beelden bekijken klik dan hier

Ik hoop dat je hebt genoten van onze leukste momenten van 2017. We hadden er natuurlijk nog veel meer maar bij deze konden we jullie lekker meenemen! Wil je meer van Jentina Small zien? Ga dan naar haar website en volg ons op onze social media kanalen!

Jentina's Instagram
Slim en Small Instagram
Mandy's Instagram
Jentina's Twitter
Slim en Small Twitter
Slim en Small Facebook pagina

XO, Babe Mandy Slim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mandy gaat los bij hunkemoller fabrieksverkoop @ Ahoy!

Hey hey! Leuk dat je mijn blog leest. Bij deze laat ik weten hoe ik de fabrieksverkoop van de Hunkemöller in de Ahoy heb ervaren! Ik hoorde...